15 Ağustos 2019 Perşembe

Happy Vibes - Mutlu Hisler


Peki. Nerede kalmıştık?
Bayram bitti ve kütüphane açılır açılmaz kapıya dayanıldı. Yeni programımı yürürlüğe koymak için sabırsızlanıyorum.

İngilizce konusunda yeni kararlar aldım.
*Büyük boy bir deftere - daha önceden kareli büyük boy defter almıştım, niye böyle şeylere giriyorum bilmem- İngilizce grammer çalışıyorum, konu konu ilerliyorum. Kaynak olarak İngilizce videolar ve kütüphanedeki ders kitaplarını kullanıyorum. Yabancı diziler ve İngilizce videolar İngilizce altyazılı izleniyor. İngilizce kısa romanlara başlıyorum. Anlaşıldığı gibi kendimi bu dile maruz bırakıyorum! Evet. Böyle olmazsa pekişmeyecek çünkü. Hatta İngilizce konuşmayı düşündüğüm arkadaşlarım da var. (Blogu da İngilizce yazarmışım, beklenir benden.)

Montessori konusunda ise kursu bitirmiş olan arkadaşımdan yardım alıyorum. O beni çalıştıracak. Bu yükümü çok hafifletiyor.

Oh.Tamam.Çok rahatladım. Bu program süper.Şimdi ilerleyebiliriz.

Dünkü blog yazısından sonra bilgisayarı kenara kaldırdım ve ütü yaptım. "Ne ? Ütü mü ? Bir de utanmadan , yok bulaşık yıkadım, yok ütü yaptım. Bunlarla mı blogu dolduracaksın?" demeyin.
Benim için müthiş zorluk çıkaran bir aktivite bu. Aktivite? :) Ütüyü ertelerim ertelerim, en sonunda dağ gibi birikir, giyecek bir şey kalmaz ya heh işte o an artık ütü yaparım. Ama bu durum çok can sıkıcı. Çünkü üstüme ağırlık biniyor resmen. Ben de dedim "hadi motivation girl kalk da hallet şu işi!. Çok şükür bitirdim. Mutluyum. (Mutlu olmak için bahane arıyorum ben de.)

Daha sonra kendimi dışarı attım. Sırt çantamı aldım, Bursa'nın hiç bilmediğim sokaklarını gezdim. Çok iyi geldi.




 Fazla görsel kullanmak istemesem de bir iki paylaşayım.

Yanıma termosta filtre kahve, kitabımı ve karalamak için küçük defterimi falan almıştım. Dedim misler gibi yayılırım çimenlere kitap okurum, kahve içerim. Anam yok. Geziyorum geziyorum yeşillik bulamadım. En son küçük bir park buldum. Dedim şuraya otağımı dikeyim.
Bu sefer de yaşlı bir amca salça oldu. Daha kahveden bir yudum alamadan kalktım , geze geze eve geldim. Termostaki kahveyi de evde içtim.

Chris Cleave - Altın isimli kitapta sonunda 140. sayfadayım. Bence gayet iyi. İlk sayfalar sıkmıştı ama şuan karakterleri olayı anlayınca okutturdu kendini.

Mim'e cevap veren herkese teşekkürler, yorumlarınızı kısa kısa notlar aldım, hepsini büyük keyifle okudum. Soruları beğenen arkadaşlar da kendini mimlenmiş saysın, cevap hazırlasın. Rahat olun.

Bugün ev arkadaşım da geliyor. Hayat normale dönüyor. Birazdan İngilizce çalışmaya başlıyorum.

See you later ;)
Edischar

34 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Thanks Taha, i am coming for looking your last post now. lol.

      Sil
  2. Hava almak,değişiklik yapmak hep iyidir.....
    İngilizce sorununu halletmene sevindim.Bende bir ara dil öğrenmeye merak salmıştım.az birazcık anlıyorum ama cümle kurmaya gelince aynı şeyi yapamıyorum.Önceliğim hep karşımdaki insanın bana ne söyleyeceğini anlamak olmuştu.Bundan olsa gerek diğerlerine-konuşma,cümle kurma-pek önem vermedim nasılsa hallolur diye.Eksiklerimin üzerine gitmem gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer hedef koyarsan burada ingilizcemizi beraber ilerletmekten mutluluk duyarım, beraber gaza geliriz :)

      Sil
  3. Ahhh ütü kısmından sonra kendimi ben de bir toparlayamadım. En sevmediğim ev işi oluyor kendileri. Yaş kış fark etmez ama yazın bir tür ölüm şekli olabilir... Bursa çok güzel bir yer ocak ayında gelmiştim ben de. Biraz ters bir ayda geldim ama yine de çok güzeldi. Fotoğraf konusunda az kullanma bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf çok olunca yazdığımı göremiyorum , biraz tuhaf hissettiriyor. Bakalım zamanla olgunlaşır sayfa da :)

      Sil
  4. Bursa gerçekten görülmesi gezilmesi gereken bir şehir. Özellikle köyleri muhteşemdir. Gölyazı, Eskikaraağaç ve Misi en sevdiklerimden

    YanıtlaSil
  5. Eskikaraağacı duymamıştım , gezmek güzel olabilir :)

    YanıtlaSil
  6. Youtube'da Video Eğitim adlı kanalda Sıfırdan İngilizce playlisti var. Gayet kaliteli bir içerik, tavsiye ederim. Bu arada bloğuna yönelik bir iki eksik gördüm. Bloğumdaki iletişim sayfamdan ulaşabilirsin dilersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksikler zamanla hallolur ya , prof bir blog değil şuan böyle kalmasını tercih ediyorum :)

      Sil
    2. Pekala :) Bloğunda iletişim bölümü olması şart aksi halde arama motorlarında eksi sıralara düşebilirsin. Postlarında yer alan fotoğrafların üzerine tıklayınca bloğundan çıkıp farklı pencereye aktarıyor. Bunu düzeltmek için postu yazarken fotoğrafın üstüne tıklayıp işaretli olan "Bağla" kısmını deaktif etmelisin.

      Sil
    3. Tamam bunları yarın bir daha düzenleyecegim, teşekkürler can :)

      Sil
    4. Hey Can düşündüm de , SEO ile ilgili yazı paylaşsana bilgili gibisin ;)

      Sil
  7. 😂😂 Amcaya güldüm. 😂😊Beni de otobüs beklerken bir amca konuşmak için "yakaladı" 😂😂 biraz tuhaf hareketler sergilemiş olabilirim öncesinde ama otobüse yetişmeye çalışıyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya amca yaşından başından utan, bir sal. Valla tek başına sokakta dolaşmak bir dert yahu

      Sil
  8. Yeşillik bulamamak çok üzücü değil mi? Yine dertlendim, resmen oturup dinlenecek yer bulamıyoruz :// Fotoğraflar çok güzel, daha fazla görmek isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzücü evet , ve yeşillik alanlarda ise hep değişik tipler oluyor rahat edemiyorum. Keşfe çıkmam gerek :) teşekkürler kağıt salıncak :)

      Sil
  9. Park bulamamak gerçekten üzücü. Ben de bugün Moda Sahili'ne gittim. Koca park alanı, çok büyük ama beş altı ağaç ya var ya yok. O güzelim yerin değeri nasıl bilinmez anlamıyorum.
    Bu arada mimi de cevapladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele ki moda sahili ne güzel bir yerdir.. geliyorum.

      Sil
  10. iskandinav filmlerine ben de bayılıyom. istersen sana sölerim iyi filmlerden. iskandinav dizileri de nefis. onlardan da sölerim ki isterseeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle isterim. Ki Skam dizisi favorimdir , ergen mergen bence hoş :)

      Sil
    2. noooraaa :) skam en sevdiklerimden yaaaa. 13 reasons why var bi de o da çok iyiii ama kuzey değil. skam var blogumdaa bi de en iyi diziler listelerimdeee. bi ara bendeki dizileri gez o kadar çok var kiii :)

      şimdiii, iki tane süper kuzey polisiyesii. bron/broen ve forbryedelsen. bi dee ofaero :) bi dee film çok da, bikaç tane söleyim, olmazsa sölersin sölerim bi doluu :) kutup çizgisi aşıkları/noi albinoi/metalhead/headhunter/headhunters :)

      Sil
    3. Kulağım dizideki Norveçceye o kadar alıştı ki, arada bir açıp izlemek istiyorum skam ı ehe.
      Süper oldu tavsiyeler teşekkür ettim :)

      Sil
  11. Fotoğrafları çok ama çok beğendim, eski sokaklar, köşe başı dükkanlar.. Yeni hedefler ve yeni çalışmalar için de başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, siyah beyaz fotoğraf daha çok deneyeceğim :)

      Sil
  12. Bence çok güzel ve düzenli bir program. Ben de benzerini geçtiğimiz baharda yapmaya kalkışıp kalkıştığımla kalmıştım çünkü önemli bir şey eksikti bende: Düzen -,- Dolayısıyla bir arpa boyu ilerleyemedim. Ama yazını okumak bana istek verdi şu an yani, başlarsam güzel olabilir her şey. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu blog da düzen oluşturmak için kuruldu, umarım faydalı olur sizlere de :)

      Sil
  13. İngilizce ögrenmenizde kolaylıklar diliyorum..
    Ütü müüü hiç sevmem fazla ütü gerektirmeyen şeyler almaya çalışıyorum 😆
    Bursa güzel bir şehir 2 kere ziyaret etme şansım olmuştu.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ütü sevmemek bir yana sırf ütü yapmamak için evde pijamayla takılıyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Gezmek insana iyi gelir. O kadar işten sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni sokaklar, yeni yerler keşfetmek güzel..

      Sil
  15. Şehrin bilmem kaç km dışına şehir hastanesi yapacaklarına her yere küçük küçük te olsa millet bahçesi yapsalar keşke, gerçi oralara girmekte ücretliymiş herhalde. İnsan nefes alacak yer bulamıyor çoğu yerde. İngilizce öğreniminizde başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir de yeşilliğe bassak , güzel gıdalar yiyebilsek hastaneye de gerek kalmayacak ama işte .. tesekkurlerrr

      Sil